Neem contact met ons op!

Interesse in onze producten? Machines die hersteld moeten worden? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen!

Home » Kniklader tweedehands

Een kniklader tweedehands kopen

Waarom u een kniklader tweedehands zou kopen? Zo geniet u van de allerbeste kwaliteit tegen een scherpe prijs. Een kniklader, nieuw of tweedehands, is het perfecte hulpmiddel om goederen te laden, te verhogen of compleet veilig te verplaatsen. Wilt u graag meer weten over ons aanbod aan tweedehands knikladers? Iedereen die werkzaam is binnen de agrarische sector, kan terecht bij VDK-Technix BVBA in Zele, niet ver van Gent.

Een kniklader van een topmerk kopen via tweedehands

Elke kniklader die u bij ons koopt, al dan niet via tweedehands, staat voor pure kwaliteit, veiligheid en kracht. De machines zijn wendbaar, compact en geschikt voor grote en kleine ruimtes. De medewerkers van VDK-Technix BVBA in Zele brengen met veel plezier al uw wensen in kaart, zodat we samen de meest geschikte knikladers kunnen vinden. Misschien heeft u eerder interesse in een tracteur van het topmerk Valtra, een voermengwagen of een tweedehands verreiker? Ook dan zit u goed bij ons.

Vraag meteen naar de knikladers in ons aanbod

De medewerkers van ons bedrijf vertellen u graag meer over onze knikladers en andere machines. Wist u trouwens dat wij ook herstellingen uitvoeren aan uw tweedehands kniklader? Kom bij ons langs of neem meteen contact op met ons team. Wij zijn bereikbaar via het e-mailadres kris@vdk-technix.be, het online contactformulier en via het telefoonnummer +32 (0) 52 52 74 45. Wij staan voor u klaar.

Service op korte termijn

De oplossing voor u