Home » Service Manitou

Service Manitou

Wij bieden u een optimale service bij de begeleiding en aankoop van een Manitou vorkheftruck. Het merk is wereldleider in de verkoop van alle terrein vorkheftrucks. Hierdoor ervaart u, zodra u een Manitou truck heeft gekocht, een geweldig gebruiksgemak en profiteert u gedurende een lange tijd van vele gemakken. Deze optimale service voor uw Manitou product ontvangt u bij VDK-Technix BVBA. Wij zijn dé partij op het gebied van de verkoop van landbouwmachines en tuinbouwmachines.

Een optimale service voor uw Manitou aankoop

Door onze modernste diagnoseapparatuur staan wij garant voor een optimale service. Wij gaan graag met u om tafel zitten om uw wensen en behoeften te bespreken. Zodoende kunnen wij u een professionele service bieden en een aanbeveling doen voor welke Manitou vorkheftruck het beste bij uw bedrijf aansluit. Zoekt u een andere wagen dan vorkheftrucks, bijvoorbeeld een kunstmeststrooier of een Manitou verreiker? Maak verder gerust ook kennis met het aanbod van Storti en CASE en ontdek ander kwaliteitsvol materiaal.

Vragen of opmerkingen? Wij horen het graag!

Wilt u meer informatie over onze service tijdens de zoektocht naar een Manitou vorkheftruck? Bent u geïnteresseerd in een van de andere merken en/of bijpassende onderdelen? Uw vragen beantwoorden we graag. U stelt ze via het online contactformulier. Telefonisch spreekt u met ons via het nummer +32 (0) 52 52 74 45.