Home » Storti voermengwagen

Van het merk Storti voermengwagen kopen

Kiest u voor een Storti voermengwagen? Dan maakt u een goede keuze. Storti is namelijk een van de grootste merken op het gebied van voermengwagens. Het merk komt van Italiaanse bodem en biedt producten van uitstekende kwaliteit aan. Bij VDK-Technix BVBA in Zele heeft u de keuze uit Storti voermengwagens met een lange levensduur.

Een Storti voermengwagen koopt u met een gerust hart bij ons

Wij begrijpen dat u niet altijd even goed weet welk type wagen u aan moet schaffen. Storti heeft in haar gamma zelfrijdende, zelfladende of getrokken voermengwagens die verkrijgbaar zijn met horizontale- of verticale vijzels. U rekent bij ons op het nodige advies over een geschikte wagen. Wij hebben meer dan 15 jaar ervaring binnen het vak en luisteren graag naar uw wensen en behoeften. Wij begrijpen als geen ander dat de voeding van runderen voor u van groot belang is. Een groot voordeel van een Storti voermengwagen is dat het de voederkosten en arbeidstijd verlaagt. Maar misschien nog belangrijker: het heeft een grote positieve invloed op de productie, gezondheidstoestand en het totale welzijn van uw dieren.

Neem contact met ons op voor eerlijk en deskundig advies

Heeft u vragen over een Storti voermengwagen? Of heeft u in onze webshop ander aantrekkelijk landbouwmateriaal gezien waar u meer informatie over wenst te ontvangen, zoals hydrauliek onderdelen? Uw vragen stelt u via het online contactformulier of via kris@vdk-technix.be. Verder bereikt u ons team in Zele ook als u belt naar +32 (0) 52 52 74 45.