Home » Voermengwagen te koop

Voermengwagen te koop

Kies voor een voermengwagen die te koop staat bij ons bedrijf, dan bent u zeker van de juiste investering. Bij VDK-Technix BVBA in Zele, niet ver van Gent, hebben we wat u zoekt. Wij verkopen tweedehands én nieuwe voermengwagens van de allerbeste kwaliteit. Zo kunt u meteen weer aan de slag! Lees snel verder en ontdek waarom investeren in een voermengwagen die te koop staat altijd de moeite waard is.

Wij hebben dé perfecte voermengwagen te koop

Misschien past een zelfrijdende, zelfladende of getrokken voermengwagen het best bij uw logistieke mogelijkheden? En kiest u voor horizontale of verticale vijzels? Samen vinden we de meest geschikte voermengwagen die bij ons te koop staat, wat uw professionele wensen ook zijn. Al onze machines gaan lang mee, zijn veilig in gebruik en bestaan uit hoogwaardige materialen. Kom langs bij VDK-Technix BVBA in Zele en geniet van deskundig advies. Ook professionele tractoronderdelen, knikladers en tweedehands tractors kunt u terugvinden in ons aanbod. Of wat dacht u van SIP-machines voor de hooibouw? Wij hebben het allemaal!

Ontdek onze topmerken

Wilt u graag meer weten over een voermengwagen die bij ons te koop staat, bijvoorbeeld van het topmerk Storti? Of heeft uw machine nood aan een onderhoudsbeurt? Wij staan voor u klaar. Vraag gerust naar meer informatie over onze modellen via het nummer +32 (0) 52 52 74 45 of het online contactformulier.